Sisältöön
Unipoli SportUnipoli Sport
ETUSIVULIIKUNTATARJONTATILATHINNASTO JA KULKUOIKEUDETSEURATOIMINTAINFO

Ryhmäliikuntakalenteri on julkaistu

Syksyn 2014 ryhmäliikuntakalenteri on julkaistu Unipoli Sportin nettisivuilla. (Kalenteri kannattaa avata pdf-lukijassa, jotta kuva tulostuu oikein.) Tutustu kalenteriin ja muodosta oma viikottainen jumppa-aikataulusi. Myös tuntikuvauksiin voit tutustua netissä

Tuntitarjontaa pyritään kehittämään jatkuvasti. Tulevalle syksylle muutoksia on luvassa runsaasti, uusia tunteja on lisätty tarjontaan ja aiempien nimeä tai sisältöä on paranneltu. Lue alta uutuudet ja muutokset:

- Uutuuksina tarjontaan on lisätty erilaisia 30 minuutin tunteja: Sixpackin, HIITin ja venyttelyn lisäksi nyt myös Squat (alavartalotreeni), Push up (ylävartalotreeni) ja Fitball (tasot 1 ja 2). Lyhyet tunnit sopivat kiireisille tai niitä on helppo yhdistää toisiin tunteihin pitkän treenin mahdollistamiseksi. Muistathan kuitenkin kokonaisvaltaisen treenin! On tärkeää yhdistellä erilaisia tunteja ja harjoittaa koko kehon lihasryhmiä.

- TaY:lla esitellään syksyllä kuntopiirin uusi ja intensiivisempi muoto, Cross Circuit, jossa yhdistetään toiminnallisuus ja tehokkuus. TTY:lla tarjonnassa perinteisempi kiertoharjoittelutunti nimellä Jokkerin Ventti, joka on tuttu 80-luvun hiihtäjien treenimuotona, joka sopii toki myös muille urheilijoille ja kuntoilijoille erinomaisena kestävyysharjoittelumuotona.

- Uutena viikkotuntina TaY:lla ja TAMKilla esitellään Fitjooga, jossa yhdistyy vaikutteita mm. hathajoogasta ja astangajoogasta.

- Uutena viikkotuntina TaY:lla ja TAMKilla esitellään Workout mix, joka ohjataan englanniksi. Tunnilla yhdistetään tehokkaasti combat-, lihaskunto- ja intervalliharjoittelu tuloksena kokonaisvaltainen treeni.

- Aikaisemmilla kausilla tarjonnassa ollut muokkaus muuttaa nimeään ja tämä tunti uudella kaudella tunnetaan nimellä kiinteytys. Tunteja on tarjonnassa sekä 60 min että 90 min mittaisina.

- Joka kampukselle tarjontaan on lisätty myös uusi tunti Iisikiinteytys, joka on matalan kynnyksen kiinteytystunti. Tunnille ovat tervetulleita aivan kaikki asiakkaamme, mutta erityisesti tunti on suunnattu liikuntaa aloitteleville tai ryhmäliikuntaan ensimmäisiä kertoja tutustuville jumppaajille. Tunnit ovat peruskiinteytystunnin mukaisia, mutta sisältö on yksinkertaistettu ja helpotettu. 

- Aikaisemmilla kausilla tarjonnassa ollut intervalli muuttaa nimeään, uusi nimi on Xtreme. Tehokkaassa intervalliharjoittelussa yhdistellään sykkeennostoja sekä lihaskunto-osuuksia tuloksena koko kehoa aktivoiva ja kehittävä treeni.

- Aikaisemmilla kausilla tarjonnassa ollut kehonhuolto muuttaa nimeään, uusi nimi on Core. Oman kehon huoltamisesta kannattaa huolehtia ajoissa, ettei ongelmia ehdi muodostua. Panosta itseesi!

- Aikaisemmilla kausilla tarjonnassa ollut aamujumppa muuttaa nimeään, uusi nimi on Wake-up. Herätysjumppa avaa kehon päivän askareisiin, ota tästä tavaksi hyvä aloitus päivälle!

Lisätietoja: Kaisu Aarno-Kaisti
kaisu.aarno-kaisti@uta.fi
0503186864

 
TAMK Tampereen teknillinen yliopisto Tampereen yliopisto
Muokkaa